Διατροφική αξία του Kale


Τι κάνει το Κale τόσο ξεχωριστό;

→ Είναι πλούσια πηγή βιταμινών. Περιέχει μεγάλες ποσότητες βιταμινών A, B και K και έχει τη μεγαλύτερη συγκέντρωση βιταμίνης C από όλα τα λαχανικά.

→ Θωρακίζει την άμυνα του οργανισμού μας, ενδυναμώνει το νευρικό και το σκελετικό σύστημα και βελτιώνει την ανάπλαση των κυττάρων.

→ Έχει ισχυρή αντικαρκινική και αντι-αλλεργική δράση. Διαθέτει αντιοξειδωτικά που δεσμεύουν τις ελεύθερες ρίζες και μας βοηθούν να αντιμετωπίζουμε μολύνσεις και αλλεργίες. Επιπλέον, η μακροπρόθεσμη κατανάλωση Κέιλ λειτουργεί καταπραϋντικά στις χρόνιες ενοχλήσεις του στομάχου. 

→ Το Κέιλ περιέχει διπλάσιο ασβέστιο από το πλήρες γάλα. Επίσης, είναι πλήρες σε μεταλλικά στοιχεία και χτίζει γερό σκελετικό και μυϊκό σύστημα και βοηθά στη λειτουργία της καρδιάς.

→ Το κάλιο που περιέχεται στο Kale προστατεύει τα αιμοφόρα αγγεία. Επιπλέον περιέχει ουσίες όπως οι ηλεκτρολύτες, που ρυθμίζουν την πίεση του αίματος και μας προστατεύουν από καρδιακές ασθένειες.

→ Είναι γεμάτο πρωτεΐνη, γεγονός που το κάνει αναπόσπαστο κομμάτι της χορτοφαγικής δίαιτας.

→ Είναι σημαντικός «βοηθός» στο μεταβολισμό μας. Οι φυτικές ίνες του Kale ενισχύουν το αίσθημα του κορεσμού και αποτοξινώνουν τον οργανισμό, ενώ ταυτόχρονα προσθέτουν ελάχιστες θερμίδες στην ημερήσια διατροφή μας.


Η διατροφική δήλωση του Kale ανα 100gr

Θερμίδες 50 gr

Βιταμίνη B 60,3 mg. (14%)

Πρωτεΐνες 3 gr

Ασβέστιο 135 mg. (14%)

Υδατάνθρακες 10 gr

Μαγγάνιο 0,8 mg. (39%)

Λιπαρά 0,7 gr

Χαλκός 0,3 mg. (14%)

Φυτικές ίνες 2 gr (8%)

Κάλιο 447 mg. (13%)

Νερό 84,5 gr

Σίδηρος 1,7 mg. (9%)

Βιταμίνη Α 15,376 IU (308%)

Μαγνήσιο 34 mg. (8%)

Βιταμίνη C 120 mg. (200%)

Φώσφορος 56 mg. (6%)

Βιταμίνη K 817 mcg (1.021%)

Ω3 λιπαρά οξέα 180 mg.

Ω6 λιπαρά οξέα 138 mg.

(Το % αφορά στο ποσοστό που αντιστοιχεί στη Συνιστώμενη Ημερήσια Δόση για ημερήσια πρόσληψη 2.000 θερμίδων)